Internetový obchod v Číne - FC Bayern München

Hľadať
Prejsť na obsah

Hlavná ponuka:

Aktuality > Novinky > 2014/2015

Internetový obchod v Číne...


28/05/2015

FC Bayern München otvoril spoločne s Global Tmall, čo je B2C on-line platforma Alibaba Group pre zahraničné firmy v Číne a DHL eCommerce, ktorý je súčasťou logistickej spoločnosti DHL, oficiálny FC Bayern München on-line fan shop pre zákazníkov v Číne.


Karl-Heinz Rummenigge: "Sme veľmi nadšení otvorením nášho oficiálneho FC Bayern Mníchov on-line fan shopu, čím budeme ešte bližšie k našej obrovskej fanúšikovskej základni v Číne. Je to pre náš vzťah s našimi fanúšikmi v Číne veľmi dôležité."

Jörg Wacker: "Čína je jedným z našich cieľových trhov a hrá nesmierne dôležitú úlohu v našej stratégii internacionalizácie. Pre náš vstup na trh v Číne je Tmall Global tou najlepšou platformou a už ju používa mnoho našich fanúšikov. Spoločne s naším strategickým partnerom DHL zaistíme, aby kupujúci rýchlo dostali svoj ​​tovar. Tento on-line obchod je len prvý významný krok k posilneniu vzťahov s našimi čínskymi fanúšikmi a budeme mať ešte intenzívnejšiu komunikáciu s našimi fanúšikmi v priebehu nášho letného Audi turné v Číne v júli tohto roku."

Jeff Zhang (prezident Alibaba Group v Číne): "Bayern Mníchov je jeden z prvých futbalových klubov s exkluzívnym on-line obchodom na Tmall Global. Je to veľmi dôležitý krok v našej stratégii pre európsky trh. Budeme aj naďalej ponúkať prémiové produkty a ďalej sa sústrediť na rôzny interaktívny zábavný priemysel, čím chceme globalizovať platformu komplexne. Prostredníctvom Alibaba máme na dosah 350 miliónov užívateľov našich maloobchodných platforiem v Číne a FC Bayern bude mať ľahší prístup k svojim 90 miliónom fanúšikom v Číne."

Thomas Kipp (generálny riaditeľ DHL eCommerce): "Otvorenie on-line Fan Shopu jedného z najväčších svetových futbalových klubov nám poskytuje najlepšiu príležitosť prezentovať svoje odborné znalosti v oblasti e-commerce, napríklad pri spracovaní objednávok a dodaní tovaru. Profitujeme tiež z užšej spolupráce s Global Tmall, vedúcou on-line obchodnou platformu Číny. Rovnako ako FC Bayern München aj DHL neustále pracuje na ďalšom zlepšení svojich služieb.

 
Návrat na obsah | Návrat do hlavnej ponuky TOPlist